donderdag 31 maart 2011

Sleutelhangerswap

Vorige week heb ik voor het eerst mee gedaan met swappen.
Grappig woordje ook hè. Het betekend eigenlijk gewoon ruilen.
Je wordt aan iemand gekoppeld en diegene maakt iets voor jou en jij voor haar. In dit geval dus een sleutel/tassenhanger.
Erg leuk om te doen.
Ik heb me dus alweer opgegeven voor de volgende swap: de paasswap.

Ik ga proberen de foto's van de hangers op deze blog te krijgen.
Het is allemaal nog nieuw voor mij, maar ik ga hard mijn best doen om het voor elkaar te krijgen...
Blijf mij dus volgen....................................


13 APRIL 2011

Het was de bedoeling om mijn eigen  foto's toe te voegenbij dit bericht, maar dat is niet helemaal gelukt.
Nou mocht ik van Lisette haar foto's van haar blog af jatten.
Fijn, dank je wel Lisette !!!

Onderstaande hanger maakte ik voor Lisette.

 



Van Lisette kreeg ik een hele mooie fleurige hanger, waar ik nog steeds erg blij mee ben.
Kijk zelf maar hoe mooi hij is...............................



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Je hebt een blog. Wil je mijn foto's van de fotoswap gebruiken? Je mag ze gerust jatten hoor!
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Can't wait to see your work!
    Hugsxx

    BeantwoordenVerwijderen